- Wstęp. Krok po kroku.
- Możliwości i specyfikacja Sumpy
- Jak działa wiele kanałów i co to są plansze wspólne?
- Zwykły telewizor czy profesjonalny monitor?
- Czy mogę używać Sumpy nie korzystając z urządzenia Sumpy Connect?
- Czy potrzebuje połączenia internetowego?
- Jakie połączenie z Internetem?
- Obciążenie transferu danych
- Czym jest Sumpy Connect?
- Co to jest Synchronizacja video Connect?
- Nie mam SmartTV. Mam zwykły telewizor.
- Posiadam Ekspozytory rozsiane na dużym terytorium.
- Mam AndroidTV/Smart TV
- RODO/Obowiązek informacyjny
- Ciasteczka
Tak, możesz używać SUMPY na innych urządzaniach niż Sumpy Connect. Pamiętaj jednak o naszej ograniczonej odpowiedzialności za poprawne działanie Twojego urządzenia. Każde urządzenie jest inne, różni się od siebie parametrami, które mają istotny wpływ na stabilność pracy.
O czym musisz wiedzieć?
- Testujesz swoje urządzenie we własnym zakresie.
- W zależności od urządzenia, możesz skorzystać z kilku rozwiązań:
komputery-przeglądarka Google Chrome w trybie kiosk (pełnoekranowym), Tablety Windows - przegladarka Google Chrome w trybie kiosk (pełnoekranowym), SmartTV - wbudowana przeglądarka, Urządzenia z Android (>5.0) Aplikacja Sumpy lub przeglądarka. - Nie powinno być żadnego problemu, jeżeli korzystasz tylko z plansz statycznych. Problemy mogą się pojawić przy odtwarzaniu klipów video LUB długotrwałym odtwarzaniu klipów video.
- Każda aktualizacja systemu/przeglądarki Twojego urządzenia, może spowodować nieprawidłowe działanie SUMPY.
- W każdej chwili możesz kupić nasze urządzenie Sumpy Connect, na które dajemy 100% gwarancji poprawnego działania z naszym systemem i zapewniamy pełne wsparcie techniczne.
PAMIĘTAJ! 100% gwarancję poprawności pracy udzielamy TYLKO na urządzeniach SUMPY CONNECT!