Tak - bez tego system Sumpy nie będzie mógł działać.

Nie oznacza to, że krótkotrwałe awarie spowodują przerwy w transmisji!*

Do pracy systemu Sumpy potrzebne jest połączenie internetowe. Urządzenie musi być połączone z siecią WiFi lub LAN, które jest podpięte do sieci Internet. W obecnych czasach stały dostęp do sieci Internet nie jest niczym niezwykłym. Koszty nawet dla sieci mobilnych są stosunkowo niewielkie, mogą zamykać się w kwotach kilkunastu złotych miesięcznie.

 

Jak szybkie łącze internetowe? Wszystko zależy od ilości podłączonych ekspozytorów i od tego co chcesz robić.

Jeżeli mają to być same plansze statyczne lub Synchronizacja video Connect, należy przyjąć, że jeden ekspozytor będzie potrzebował łącza około 1Mb/s do sprawnego zaczytania treści - potem będą to niewielkie pakiety danych kontrolnych.

Jeżeli chcesz strumieniować video (np. YouTube®) należy założyć, że jeden ekspozytor będzie potrzebował transferu około 5 Mb/s. 


Podane wartości są wartościami szacunkowymi. Wymagania mogą być zmienne w zależności od jakości wyświetlanego materiału.

 

Czy Sumpy zużywa dużo transferu?

 

*Wszystkie testy są wykonywane na urządzeniach Sumpy Connect. Własne urządzenia należy przetestować we własnym zakresie. Podtrzymanie emisji nie dotyczy plansz, które wymagają strumieniowania video. Emisja danych zostanie prawidłowo kontynuuowana:

  • gdy zostanie zaczytana kompletna playlista, materiały graficzne, treści,
  • gdy zostaną zsynchronizowane pliki video (funkcja dostępna tylko dla urządzeń Sumpy Connect),
  • do momentu wyłączenia zasilania.

 

Załóż darmowe konto i wypróbuj Sumpy!

Założenie konta jest całkowicie darmowe. Do niczego Ciebie nie zobowiązuje. Ciesz się Sumpy!

Załóż darmowe konto

Masz pytanie na które nie znalazłeś odpowiedzi? Napisz do nas.